Piękne uda brzuch i pośladki

Piękne uda brzuch i pośladki

Niezależnie od pory roku, chcemy by nasze ciała prezentowały się zdrowo i atrakcyjnie. Aby latem zaskoczyć wszystkich naszą zgrabną sylwetką, już teraz zadbajmy o nasze kobiece atuty i pozbądźmy się zbędnych kilogramów i dręczącego nas cellulitu.

Nie muszą to być od razu ćwiczenia wyjątkowo forsowne, wystarczy nam odpowiednia do poszczególnych partii ciała, dziesięciominutowa gimnastyka 2-3 razy w tygodniu.

Jeżeli nasze ćwiczenia wesprzemy dodatkowo ograniczeniem kalorycznych posiłków, wtedy nasze szanse w zdobyciu wymarzonej sylwetki znacznie wzrosną. Nie podejmujmy jednak głodówki, trenujący organizm wymaga energii, jednak starajmy się zminimalizować, (a najlepiej całkiem wyeliminować) z naszych posiłków słodycze i napoje z dodatkiem cukru. Naszym sprzymierzeńcem powinna się stać niegazowana woda mineralna.

Sportem, który najszybciej pozwala nam na schudniecie, jest pływanie. Jeśli stawiamy na ten rodzaj sportu i dodatkowo jeszcze na systematyczność, pół godziny dziennie w zupełności powinno nam wystarczyć.

Możemy zamienić to na półgodzinne bieganie lub jazdę na rowerze. To doskonała metoda na zrzucenie zbędnego tłuszczu z bioder i ud. Powinnyśmy uprawiać wybraną dyscyplinę sportu codziennie. A w weekendy nawet kilka.

Jeśli do tej pory nie uprawiałyśmy żadnych ćwiczeń poza wstawaniem z fotela i żadnych ruchów, poza przyciskaniem pilota od telewizora, mogą się nam one na początku wydawać się zbyt męczące. Pamiętajmy jednak, że organizm dość szybko przyzwyczaja się do wysiłku i z czasem organizm zacznie być nam za nie wdzięczny, ponieważ ćwiczenia nie tylko pozwalają zrzucić zbędne kilogramy i wymodelować sylwetkę, ale również pobudzają całe ciało, odstresowują i aktywizują.

Pamiętać należy, że wszelkie ćwiczenia należy wykonywać 2-3 godziny po posiłku. Odzież do treningu powinna być luźna i niekrepująca ruchów. Najlepiej by była to podkoszulka i szorty lub dres.

A oto kilka przykładowych ćwiczeń dla poprawy naszych sylwetek.

Ćwiczenia na nogi i pośladki.

Przysiady

Doskonale formują mięśnie ud, łydek i pośladków. Obie stopy stawiamy płasko na ziemi. Stajemy płasko, w lekkim rozkroku. Obie stopy położone płasko na ziemi, zwracamy na zewnątrz, stajemy w rozkroku. Następnie uginamy i prostujemy kolana. Dla lepszego efektu staramy się by przysiady były jak najgłębsze.

Ćwiczenia na leżąco.

Kształtują głównie mięśnie ud i brzucha. W tym celu układamy się na boku, obie nogi mając wyprostowane. Leżącą na górze podnosimy na wysokość 15 cm przez 5-10 sek. wykonujemy obroty, najpierw w jedną, a potem w przeciwną stronę również 10-15 sek. Kładziemy się na drugim boku i powtarzamy to tym razem z drugą nogą.

Ćwiczenia na brzuch

Nożyce

Kładziemy się na plecach na podłodze (najlepiej na jakimś podłożu, kocu bądź karimacie), wyciągnięte ręce przenosimy za głowę, następnie wyprostowanymi nogami wykonujemy tzw. „nożyce” podnosząc je do góry naprzemiennie. Nogi powinny się mijać w pozycji 30-40 stopni od podłogi. Doskonale ćwiczenie na płaski brzuch.

Ćwiczenie na mięśnie ukośne brzucha.

Kładziemy się na plecach i zakładamy ręce pod głowę. Nogi oraz głowę lekko unosimy. Lewą nogę zginamy w kolanie pod kątem mniejszym niż 90 stopni, następnie dotykamy kolanem do uniesionego łokcia prawej ręki (nie odrywając pleców od podłogi). Następnie ćwiczymy to samo przyciągając prawe kolano do łokcia lewej ręki, ćwiczenie to powtarzamy dziesięć razy, raz z jedną, a raz z z drugą nogą.

Wszystkim paniom życzymy wytrwałości w ćwiczeniu i smukłych sylwetek prezentowanych latem.

reklama

Woman

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl